Αυτή την κοινωνία, την έφτυσα νωρίς

Αυτή την κοινωνία, την έφτυσα νωρίς

Αυτές τις μέρες, με την υποκρισία να αναδύεται από παντού, με τους τραμπουκισμούς των αγροτών και άλλων απέναντι σε ζωάκια που τα βάφανε και τα τραβάγανε σε κινητοποιήσεις, απέναντι σε πολιτικούς, απέναντι στην αστυνομία, απέναντι σε ό,τι τους γουστάρει (γιατί είναι λεβέντες ρε φίλε), έκανα πάρα πολλές σκέψεις για αυτήν την κοινωνία.

Έχω παρατηρήσει ότι εάν συλληφθεί ένας πιτσιρικάς 15-16 ετών να πετάει μια μολότοφ σε έναν τοίχο, σε μια μαθητική πορεία, σε ένα γήπεδο, σε μια διαδήλωση, η κοινωνία ζητάει την αυστηρότερη ποινή και κανένα οίκτο. Και ας έχουν προβλέψει όλοι οι νομοθέτες του προηγμένου και όχι μόνο κόσμου ελαφρυντικά για τους ανήλικους και ας τους δίνουν δεύτερες ευκαιρίες.

Δεν θέλω να δικαιολογήσω κανένα παράνομο πιτσιρικά. Nα συλληφθεί και να δικαστεί όπως ακριβώς λέει ο νόμος. Αυτό πρέπει να γίνεται σε κάθε έννομη πολιτισμένη κοινωνία. Αλλού είναι το πρόβλημα.

(Φέρνω έναν δεκαπεντάχρονο που θα υποπέσει σε ένα τέτοιο αδίκημα που αγγίζει ιδεοληπτικά την κοινωνία σαν καταληλότερο παράδειγμα, για να αναδείξω την βρωμιά που έχει στην ψυχή της αυτή η κοινωνία, για να αναδείξω την υποκρισία, γιατί όλοι οι ανήλικοι σε όλο τον κόσμο έχουν ελαφρυντικά για οποιοδήποτε αδίκημα υποπέσουν, ακόμα και αυτό του φόνου).

Η ίδια κοινωνία που είναι τόσο αυστηρή με ένα παιδί 15-16 ετών, που όπως είπαμε και παραπάνω όλοι οι νομοθέτες του κόσμου του αναγνωρίζουν το ελαφρυντικό της ηλικίας, όταν έχει να κάνει με παράνομη αστυνομική βία, δεν ενοχλείται το ίδιο. Ίσα ίσα, βλέπεις πολλούς να λένε: "Δεν πειράζει, ας ρίξουν και καμιά φάπα". Και ας απαγορεύεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο να δέχεται οποιαδήποτε βία ένας πολίτης που έχει ήδη συλληφθεί (και δεν είναι κατά της διάρκειας της σύλληψης). Δεν ενοχλείται το ίδιο, γιατί δεν νιώθει ότι την αφορά, ότι την αγγίζει, ότι θα βρεθεί ποτέ στην πλευρά του θύματος, η πάρτη της δηλαδή.

Η παράνομη αστυνομική βία είναι σοβαρότερο αδίκημα από ότι ενός ανηλίκου γιατί ο αστυνομικός υποτίθεται έχει εκπαιδευτεί και τον πληρώνουμε και είναι η δουλειά του να προστατεύει τους πολίτες και να μένει ψύχραιμος και βέβαια, είναι ενήλικος.

Πάμε στην Κρήτη και τα βάρβαρα έθιμά της. Με δεκάδες τραυματίες και νεκρούς κάθε χρόνο, όχι μόνο δεν τρέχει τίποτα για αυτήν την “αξιότιμη” κοινωνία, αλλά εάν βρεθεί και σε κάνα γλέντι, θα τσουγκρίσει κι ένα ποτήρι με τον ιθαγενή πιστολέρο που έβγαλε ένα όπλο που κατέχει παράνομα και πυροβολεί μέσα στα γυναικόπαιδα, βάζοντας σε κίνδυνο την ζωή όλων.

Πάμε στους ιεράρχες. Η ίδια κοινωνία που ζητάει δέκα χρόνια κάθειρξη τουλάχιστον για το παιδί 15-16 ετών, όταν έχουμε αυτά τα τρομερά εμετικά ρατσιστικά και ομοφοβικά παραληρήματα και κηρύγματα μίσους από τους ιεράρχες της, είναι σαφές δεν ενοχλείται, κωφεύει. Φοβάται ο ανθρωπάκος μήπως τον βλέπει από πάνω ο πορτιέρης (Άγιος Πέτρος) και δεν του δώσει καλή σουίτα μετά στο ξενοχοδείο "Ο Παράδεισος".

Είναι η ίδια κοινωνία, που όταν ο παιδοκτόνος είναι Βούλγαρος, παραληρεί στο διαδίκτυο και φωνάζει για κρεμάλες, όταν όμως μετά από τρεις μήνες ο παιδοκτόνος είναι αστυνομικός, πάλι κωφεύει. Εκεί δεν έχει τις ίδιες ευαισθησίες.

Είναι η ίδια κοινωνία, που τα τότε τάγματα εφόδου και τα τσεκούρια του Βορίδη τα αποκαλεί "νεανικές επιπολαιότητες" και τον ίδιο τον κάνει βουλευτή, ενώ το παιδί των 15 και 16 ετών, είτε στο γήπεδο παρανομήσει, είτε σε μια μαθητική πορεία, είτε σε μια διαδήλωση, ζητάει το κεφάλι του.

Είναι η ίδια κοινωνία, που ακόμα και ο υποτίθεται πνευματικός της κόσμος (εδώ γελάμε), όταν βρίζει και απειλεί κατά συνήθεια και κατά επανάληψη ο γνωστός διαδικτυακός πασόκος επώνυμος συγγραφέας τραμπούκος, όχι μόνο κωφεύει, αλλά βγαίνει και από πάνω, χάνοντας κάθε ίχνος αξιοπρέπειας προκειμένου να τον στηρίξει, ενώ εάν οποιοσδήποτε άλλος εκφραστεί ανάλογα θα τον αποκαλέσουν αλήτη και θα τον διαγράψει.

Είναι η ίδια κοινωνία, που σε μια χώρα που είναι βουτηγμένη στην διαφθορά, όπως δείχνουν όλα τα επίσημα στοιχεία όλων των διεθνών οργανισμών, η μισή Ελλάδα πιστεύει ότι το ποδοσφαιρικό της πρωτάθλημα είναι τίμιο και σου λένε βάλτε λεφτά να κάνετε ομάδα, λες και ο καραγκιόζης που στο λέει, θα έβαζε ποτέ λεφτά σε κάτι που είναι σίγουρος ότι θα χάσει τα λεφτά του. Και αυτό, μην φανταστείτε ότι το λέω μόνο για τους οπαδούς του Ολυμπιακού, όποιος είναι από πάνω τα ίδια κάνει. Βασικά, δεν θέλει αυτή η κοινωνία σε τίποτα ποτέ αξιοκρατία, την εξουσία θέλουνε όλοι, είτε Παναθηναϊκοί, είτε Ολυμπιακοί, είτε δεξιοί είτε αριστεροί.

Είναι η ίδια κοινωνία, που έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά, ακριβώς για το ίδιο γεγονός. Αλλιώς αντιδρά εάν νιώθει "δικός της" το θύτη και αλλιώς αντιδρά εάν είναι ένας ξένος, ειδικότερα δε εάν είναι αντίπαλος ο θύτης.

Μια κοινωνία, που τα κριτήρια της είναι πάντα το στενό προσωπικό της συμφέρον, που ενώ εμπορευόταν 40 ολόκληρα χρόνια την ψήφο της με τα συνεταιράκια της τους πολιτικούς, σήμερα το παίζει αθώα περιστέρα, ότι την κορόιδευαν. Ναι, σε κορόιδευαν όταν πήγαινες να ζητήσεις το ρουσφέτι με αντάλλαγμα τις ψήφους της οικογένειάς σου.

Αυτήν την κοινωνία δεν την γούσταρα ποτέ. Από μικρό παιδί είχα αντιληφθεί τι ρόλο παίζει, ποιες είναι οι αξίες της και η παιδεία της. Είχα την τύχη να γυρνάω τον κόσμο από εννιά ετών (με τους γονείς μου πρώτα) και να δω πως λειτουργούνε άλλες πιο σύγχρονες από εμάς κοινωνίες που ποτέ δεν θέλαμε να τους μοιάσουμε, αλλά μόνο τα χρήματά τους θέλαμε.

Από αυτή την κοινωνία έφυγα νωρίς, όταν αυτή ζούσε ακόμα πάνω στο ροζ συννεφάκι με τα δανεικά των κουτόφραγκων.

Σας την χαρίζω όλη αυτή την κοινωνία και την χώρα μαζί και το ήλιο της και τις θάλασσές της. Καλή απόλαυση. Δεν γουστάρω να έρχομαι ούτε για διακοπές πια, έχω όνειρο μια μέρα να αλλάξω και υπηκοότητα.

Αυτή την κοινωνία, την έφτυσα νωρίς.

 

Facebook profile: Ο Κλόουν